vrijdag 7 december 2012

Sinterklaas || Eva

Ik hou echt van die man, elk jaar geeft hij me niet alleen maar cadeautjes maar ook veel blijdschap en gezelligheid. Sinterklaas. Dit jaar heb ik het ook weet uitgebreid gevierd. Een keer met vriendinnen, op school en natuurlijk met m'n gezin. Owja van m'n opa en oma heb ik ook nog cadeautjes gekregen maar met hun hebben we het niet echt heel uitgebreid geviert ofzo. Vandaag laat ik wat cadeautjes zien maar natuurlijk niet alles want dat wordt een beetje veel.





Ik heb als eerste deze leuke adventkalender van flow gekregen, echt super leuk! Elke dag moet je weer een vakje open maken maar er zit niet -zoals normaal- een chocolaatje bij iedere dag maar een heel klein mini cadeautje. Echt leuk! Er zit bijvoorbeeld een mooie vitage achtige stijl sticker in of een briefje met een mooie quote.





2 maskertje, ook altijd handig. Eigenlijk koop ik nooit maskertjes. Ik krijg er altijd heel veel met m'n verjaardag en Sinterklaas enzo en die gebruik ik dan. Ik heb er altijd wel een paar liggen.






Dit is een pakketje met 2 douchegels en zeep. In de geur van cupcakes. Echt ontzettend zoet maar ook heel schattig en lekker.




Deze nagellakjes zijn echt zo mooi hè. Wauw. Ze zijn gekocht bij ici paris en van het merk only you. Ik kende het merk niet maar ze zijn echt mooi en fijn!






Dit leuke pennenmandje kreeg ik ook. De inhoud had ik al hoor :). Mijn oude pennenbakje was van steen en kapot gevallen en nu heb ik dus deze leuke nieuwe gekregen.




Als laatste zie je een Girlz met een bon erop geplakt. Ik snapte het eerlijk gezecht eerst ook niet maar het bleek een bon te zijn zodat ik op een site een abbonoment mag uitkiezen ik denk dat ik hitkrant kies want dat vind ik altijd wel leuk.






Dit was het dan, lang niet alles ik heb echt nog veel meer. Als jullie de rest ook nog willen zien moeten jullie het maar even zeggen en anders laat ik het gewoon hierbij. xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten