maandag 3 december 2012

Hello December || Maria



Jaja, december is eindelijk begonnen. Dit is de maand van sinterklaas, kerst, oud & nieuw, gezelligheid, warme chocolade melk en hopelijk ook sneeuw (ik hoop dat ik het vergaan van de wereld er niet bij hoef te zetten,,) Ik heb echt zin in deze maand gewoon omdat het altijd zo gezellig is. Als jullie willen weten wat je allemaal voor leuke dingen kunt doen in december klik dan op read more ♥



Als eerst natuurlijk sinterklaas dat is al bijna. Ik denk dat veel mensen geen sinterklaas meer vieren. Maar ik werd al boos toen m'n ouders voorstelde om het af te schaffen dus wij vieren nog gewoon een jaartje sinterklaas. Dus ja 5 december komt sint weer langs míjn huis op de zak vol met cadeautjes langs te brengen! 








Kerst vieren doen wij eigenlijk nooit met cadeautjes maar meestal gaan we gezellig met m'n opa gourmetten. Ik vind het wel altijd gezellig, als er dan zo'n grote boom in je kamer staat en overal zijn lichtjes. Dan begint bij mij de winter echt helemaal als er ook nog sneeuw ligt! Ik kan echt genieten met kerst omdat gewoon alles super gezellig is!



Oud & nieuw vier ik nooit thuis, maar altijd bij familie. In het begin omdat m'n nichtje op 1 januari jarig is. Maar nu ook omdat het gewoon altijd super gezellig is! Met z'n allen aan de tafel spelletjes doen en oliebollen eten. Dan om 1 voor twaalf met z'n allen rond de tv aftellen. Als het dan eindelijk zo is (kinder) champagne drinken. En dan naar buiten voor het vuurwerk. Veel mensen vragen altijd of het niet saai is om het niet hier te vieren maar ik vind het eigenlijk heel leuk! Met dat gezin dat ik het vier doen we ook heel veel samen en het is gewoon altijd gezellig! 




Eigenlijk is december ook de maand van het lekkere eten. Oliebollen, warme chocolademelk, chocolade letters, pepernoten, lekker kerstdiner. Ik kan er echt van genieten ook al zegt m'n moeder de hele tijd dat ik niet teveel chocola moet eten want daar krijg je pukkels van *zucht* Meestal eet ik het dan ook niet heel veel maar als ik het eet kan ik er echt van genieten (aa)





Wat vonden jullie van het stukje? Moet ik dit vaker doen? Liefss





1 opmerking:

  1. Leuk zo'n artikel! Ik ben het er mee eens dat december de maand is van het lekkere eten haha :)

    BeantwoordenVerwijderen