zondag 9 december 2012

30 days challange dag 3, je hobby || Maria

Dit is alweer de derde dag voor de 30 DC, ik mag hem doen en hij gaat over je hobby. Ik ga over een paar van m'n hobby's vertellen en ik hoop dat jullie het leuk vinden. Omdat ik nog niet heel veel artikels over mezelf heb gedaan denk ik dat jullie nu ook wat meer over mij te weten komen!


Mijn grootste hobby is korfbal is doe het al vanaf groep 3, super lang dus. Maar ik vind het nog steeds super leuk. Ik train nu 3 keer in de week en dan nog een keer een wedstrijd. Ik geef sinds dit jaar ook trainen aan de e3 en zijn echt schatjes ze zitten in groep 5/6 en ze moeten nog best veel leren maar ik vind het super leuk om te doen. Ik zit in een heel leuk team, sommige mensen kennen korfbal misschien niet eens, maar het is een best populaire sport in Nederland, het is jammer dat dat niet zo is in de rest van de wereld. Nederlands word elkaar wereldkampioen hahahah. Dus als je beroemd wil worden moet je voor hockey of voetbal kiezen (:


Ik lak ook echt heel vaak m'n nagels soms gewoon basic maar ook heel vaak met een nail-art erop. Ik vind het gewoon super leuk om te doen. Niet dat ik altijd super lange nagels heb.. ze breken altijd af door korfbal, de combinatie is niet echt goed. Maar soms breken ze ook gewoon af, m'n nagels zijn gewoon niet echt heel sterk. Ik heb al best veel nail-arts gemaakt ze zijn niet altijd even mooi, maar ik vind het gewoon leuk om te doen.

Ik heb eigenlijk nog veel meer hobby's maar anders werd het een beetje teveel vond ik. Het was erg leuk om te doen en ik vind de 30 DC ook echt super leuk! Vonden jullie dit een leuk artikel en zitten jullie toevallig ook op korfbal ;D Liefssx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten