vrijdag 18 januari 2013

Why I work || Maria

Sinds het nieuwe jaar werk, nouja ik loop kranten samen met m'n zusje. Per keer lopen verdienen we samen €4,40 dus eigenlijk verdien ik maar de helft.. Het is niet echt super veel want ik loop 2 keer per week dat is dus voor mij ongeveer 15,- per maand. Niet echt super veel maar toch zet ik samen met nog wat ander geld telkens wat opzij voor iets wat ik graag wil. Als jullie dat willen zien klik op read more ♥

De afgelopen dagen was het zo verschrikkelijk koud om te lopen, in de sneeuw met handschoenen aan leek het nog alsof ze bevroren waren, zoo koud! Ik ga dus niet door die sneeuw lopen voor helemaal niets.. Ik wil super graag een goede filmcamera, ik maak nu mijn filmpjes met m'n kleine camera. Wat totaal niet fijn is. Ik wil misschien ook wel m'n eigen camera maar m'n moeder heeft al een Nikon en die leen ik zolang.

JVC Gz-Hm650Ik denk dat dit een best goede tip is voor veel mensen, zet elke maand 10 euro opzij en dan kun je gaan sparen. Ik doe dat ook ik ga elke maand het geld van werken en 10 euro gewoon opzij zetten dan kan ik al best snel de camera kopen. Okee, het kan als nog een half jaar duren maar, misschien hou ik soms wat meer geld over.. Ik weet eigenlijk nog niet welke ik wil kopen maar ik moet in ieder geval wel 200 euro hebben. Dus dat duurt nog even. Maar het is wel iets wat ik graag wil dus misschien heb ik hem al super snel! Nouja jullie weten in ieder geval wat ik graag wil hebben. hahah

Hebben jullie nog tips welke fijn is en welke ik moet kopen en welke hebben jullie? Liefsx

3 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf een spiegelreflex die ook kan filmen, maar met 200 red je het voor de Canon EOS 550 D niet! Foto's daarmee gemaakt staan op mijn blog.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omdat je een reactie op mijn blog had achtergelaten, kwam ik op je blog terecht!
    En je hebt echt een hele leuke blog! ♥
    Zullen we elkaar volgen? ik hoor het nog wel!

    Liefs, Sophie
    www.fashiondreamsforever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je! Ik heb geen tips.. ik heb zelf een flut cameraatje haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen