zaterdag 5 januari 2013

Londen || Maria

Ik was met de kerst in Londen misschien hadden jullie m'n vorige post gelezen met mijn shoplog.. hij is dus verwijdert ;oo Ik heb geen idee hoe het komt dus ik upload hem nog een keer en zet hem ook even in deze post. Maar ik was dus in Londen en het was echt suuupeer vet, het was een van me leukste vakantie's.. In deze post laat ik jullie foto's zien en zeg ik wat je sowieso moet doen in Londen.


Ik was in Londen van vrijdag t/m maandag en we gingen met de hogesnelheidstrein hij ging 300 km per uur ;o, maar daar merkte je niet heel veel van en je kon gewoon lekker slapen omdat we op de terugweg om 9 uur pas terug gingen. Ik ging met me familie omdat me moeder jarig is en ze al heel lang beloofd hebben dat wanneer me zusje en ik oud genoeg waren we naar Londen gingen en het was eindelijk zover.

We hebben eigenlijk alles gezien in Londen: Big Ben, London eye, Times square, Tower bridge, Royal Albert Hall, Buckingham palace, winkels. Volgens mij moet je dat ook wel echt doen als je in Londen bent.



We zijn de eerste dag gelijk met de metro naar de Tower bridge geweest omdat hij een beetje buiten Londen lag en dat konden we dan mooi gelijk doen. Het was best mooi maar ik heb het nooit zo met die gebouwen maar er is ook een heel groot kasteel naast die vond ik mooier dan de brug zelf hahah. (oowhjaa de meeste foto's zijn samen met m'n zusje)



Die dag zijn hebben we een beetje rond gekeken door Londen en gewoon een beetje 'kennismaken' We gingen nog naar de starbucks en hebben daar even wat opgewarmd want het regende de hele dag.. Ik heb toen ook wat souvenirs gekocht en een super leuke trui met I love Londen (eigenlijk ook een souvenir who cares?)




'S avonds gingen we naar de Royal Albert hall, een suuuuper groot theater, net zo iets als het concert gebouw in Amsterdam maar dan 10x zo groot. We gingen naar een Christmas sing alone, een soort optreden waar een man en een vrouw allemaal kerst liedjes zongen en dan kon je meezingen, dat was echt supeer leuk en heel gezellig want in Engeland doen ze heel veel aan kerst dus ze namen echt vanalles mee lichtjes ens.. echt super leuk!



Ik ben natuurlijk ook in de Londen Eye geweest volgens mij is het het grootste reuzenrad van Europa. Het is door Nederlanders gebouwd dus we mogen trots zijn op ons landje! Ik ben helemaal niet kieskeurig ofs maar ik vond de Londen Eye wel een beetje tegenvallen, het uitzicht wat ze zeiden dat super ver was viel best mee, en ik wist lang niet wat al die gebouwen waren, ik vond het leuk om te doen alleen als ik nog een keer naar Londen ga ik er denk ik niet meer in.





Je kon wel heel mooi vanuit de Londen Eye de Big Ben zien en die was echt super groot, hij is heel bekend ik snap nog niet helemaal waarom maar hij is best mooi enzo maar ik vind het op een mooie kerkklok lijken maar hij is altijd beter als ons kerkklokje hier hahah



Hoe vet is dit gewoon
een kerstboom van O.P.I lakjes


Het shoppen was er ook super vet, het was gewoon allemaal 10x zo groot als in Nederland. Het was gewoon echt super! Ik zet hieronder nog wat foto's gewoon over het algemeen.



Typisch Engels eten


Het paleis



De m&m shop (:




Allemaal taxi's jammer genoeg niet
in gereden :(
echte Londense straat artiesten

















Dit is nog het filmpje die er al eerder opstond maar opeens verdwenen was..









Ik hoop dat jullie het leuk vonden en voor iedereen die naar Londen wil? Ik zou het sowieso doen. Ik wil er ook echt heel graag nog een keer heen! Liefsx

4 opmerkingen:

  1. Super leuke fotos, london is echt een place to be ;) Ik ga er eind april weer heen en ik kan niet wachten!

    www.tlnique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik ben er nog nooit geweest, zal er erg graag willen shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel dingen die jij hebt gedaan heb ik ook gedaan toen ik in Londen was. Geweldige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen