vrijdag 23 november 2012

Leuke muziek || Maria

Iedereen heeft muziek nodig, op de fiets, in bed, op school, tijdens het leren en natuurlijk tijdens het bloggen. Ik laat jullie nu een paar leuke liedjes zien die jullie dan misschien dan ook kunnen luisteren.

Van dit liedje kan ik echt tot rust komen, ik luister hem altijd 's avonds in bed voordat ik ga slapen,, Ik vind ook dat ze allebei zo mooi kunnen zingen ik wou dat ik dat kan ;$



Dit is ook een rustig liedje, maar de laatste tijd luister ik eigenlijk ook heel veel rustige nummers. Maar ik vind de rustige nummers meestal wel het mooist gezongen.



Nicki Minaj wie is er geen fan van haar? Ze kan gewoon zo goed zingen en haar uitstraling Wauuw. Ik vind haar liedje beauty en the beat met Justin Bieber ook heel goed. Maar hij is een beetje afgedraaid vind ik. 



Dit is echt al heel lang mijn lievelingsnummer, ik vind de tekst zo mooi en hij zingt het ook zo mooi. Ik ben echt helemaal verliefd op dit nummer.

Wat vinden jullie van de liedjes? En weten jullie nog een paar leuke nummers? Liefsx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten