vrijdag 12 juli 2013

Memory potje DIY || Eva

Dit is een super simpele maar ook makkelijke DIY. Een memory potje. Ik heb er zelf een gemaakt van mijn reis met school naar Hongarije / Tsjechiƫ. Het was echt een super gave reis die ik natuurlijk nooit wil vergeten. Daarom maakte ik dit leuke potje.



Eigenlijk heb je alleen maar een pot nodig en wat leuke kleine dingentjes om erin te doen en wat je aan de reis herinnert. Ik gebruikte deze spulletjes:

1. Een plattegrond van Praag.
2. Een typisch Hongaars snoepje.
3. Een wc bonnetje van de heenweg.
4. Wat Tsjechisch en Hongaars muntgeld.

Nu hoef je het er alleen nog maar een beetje leuk in te doen en je potje is al klaar. Het is super simpel maar wel leuk omdat het je naar de reis herinnert.

Gaan jullie ook zoiets maken?




1 opmerking:

  1. Wat een schattig idee! Het is heel simpel, maar wel heel bijzonder als je weet welke herinneringen eraan gekoppeld zijn, tof gedaan! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen