dinsdag 18 september 2012

DIY nail art || Maria

Ik heb de laatste tijd veel nail art op m'n nagels. Ik laat er nu 2 zien; watermeloen & de Britse vlag.

Watermeloen

Ik laat jullie eerst de watermeloen zien, Ik heb per stap ook gelijk de kleur op de foto gedaan die ik gebruikte.




 










Eerst maak je groene randjes,

 















Dan lak je de rest van de nagel roze of rood,















Zet een wit streepje met een striper tussen de kleuren in,

 













Zet dan zwarte stipjes/streepjes als pitten onder het witte randje, en hij is klaar!


de Britse vlag

Ik heb ook de Britse vlag gemaakt, ik heb het iets anders gedaan dan de andere op internet omdat ik wel een blauwe striper had en geen rode.


 













Eerst heb ik alle nagels rood gelakt,











Daarna heb ik over alle nagels de witte streepjes van de omtrek van de vlag gelakt met een striper,

 













Lak daarna met een blauwe striper de gedeeltes die blauw moeten blauw, en je bent klaar!



Hier zijn de lakjes die ik heb gebruikt voor de Britse vlag;







Wat vinden jullie ervan? Zijn ze mooi gelukt? xo










2 opmerkingen:

  1. Die watermeloen is echt heel mooi gelukt; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh die watermeloen <3 Die Britse vind ik ook mooi, alleen heb het nooit met de die vlag.

    BeantwoordenVerwijderen