vrijdag 8 februari 2013

Making some things with studs || Maria


 
Ik heb laatst studs besteld op studs.nl ze waren echt super snel binnen! Ik had ze zaterdag besteld en ze waren maandag al binnen. Ik ben gelijk begonnen met m'n hoesje pimpen en ik heb ook nog een kort broekje gepimpt. Ik laat het jullie even zien en ook een soort review van de studs.

 
 
Ik heb 100 gouden 8 mm piramide plakstuds gekocht voor € 6,50 en 100 8 mm zilveren piramide studs voor € 7,50. Er kwam nog 1 euro verzendkosten bij dus alles bij elkaar was € 15,00 best goedkoop dus!


Ik ben een soort driehoekje onder op m'n hoesje gemaakt. ik heb er gewoon een lijntje 1 seconde lijm op gedaan en er studs op geplakt. Ze blijven prima plakken. Ik heb wel dat er eentje los ging omdat ik er een beetje mee te spelen zat. Maar voorderest zitten ze nog muurvast!




Op een roze zomerbroekje heb ik ook een driehoekje gemaakt in een hoekje. Ze zijn zilver en hebben een soort pinnetjes die je aan de binnenkant moet omvouwen. Ze zijn wel te sterkt om dat met de hand te doen dus ik heb het met een schaar gedaan en dat ging prima. Ik vind het fijne studs, alleen als je iets verkeerd hebt gedaan word het erg lastig om ze eruit te halen. En omdat het best lastig is om van te voren te zien of ze er recht in zitten is dat wel even prutsen. Ik vind niet persé de studs zelf super leuk maar ook het maken van de dingen vind ik echt super leuk!

Ik en helemaal verliefd geworden op het dingen maken met studs. En ben zeker van plan nog veel meer te maken. Als ik over een poosje weer een paar dingen heb bestud. Zal ik het zeker laten zien!

Hebben jullie ook studs en hebben jullie nog ideeën van wat ik kan maken? Liefsx





 

2 opmerkingen: