donderdag 13 september 2012

Only outfits || Maria



We hebben bij ons in de stad een leuke winkel die only kleren verkoopt. Voor de rest zijn er wel leuke winkels maar daar koop ik niet zoveel.
Als ik bij de Only kom slaag ik eigenlijk altijd vooral de shirtjes vind ik leuk!
Hier heb ik wat leuke outfits van Only !


FABULA LONG COWLNECK PULLOVER, REFLECTING POND, large

Deze outfits vind ik er leuk ik heb ze op paint bewerkt dus vandaar dat ze in tweeën zijn gesneden (:
Ik hou van lekkere felle kleuren dus heb ik in allebei de outfits een felle kleur gedaan.
Ik heb bij de eerste de schoenen eraf gesneden omdat ik die niet zo mooi vond. ;$ 
Ik vind het wel erg jammer dat ze bij Only geen schoenen verkopen, mis. komt dat nog?

Ik heb er maar twee gedaan maar ik zag dit x niet zoveel leuks op de site, zelf vind ik het ook fijner vind om gewoon te zien wat ik koop want vaak ziet het er in het echt heel anders uit omdat je niet hetzelfde eruit ziet als de mensen die het dragen op de foto.

Wat vinden jullie van de outfits? xox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten